Interneta veikala noteikumi

1. Pakalpojuma nosacījumi.

• Visas cenas interneta veikalā ir galīgas (pilnīgas) pasūtīšanas dienā un tajās ir iekļauts pievienotās vērtības nodoklis (PVN). Visas cenas ir norādītas eiro (EUR).

• Preces tiks piegādātas izmantojot Tavu izvēlēto piegādes veidu – DPD kurjera, Pickup paku bodes, Omniva pakomāta, Pasta stacijas vai citus piegādes pakalpojumus, kurus Jūs aprunāsiet ar mūsu menedžeri.

• Kad būsi veicis pasūtījumu, savā e-pastā saņemsi pasūtījuma apstiprinājumu ar informāciju par veikto pasūtījumu.

2. Piegādes informācija un piegādes laiki.

• Preces no internetveikalā www.sportwin.lv tiek piegādātas izmantojot Tavu izvēlēto piegādes veidu – DPD kurjera, Pickup paku bodes Omniva pakomāta vai Pasta stacijas pakalpojumus. Par piegādi jāmaksā papildus, ja iepirkuma grozā pie preces pasūtīšanas nav norādīts savādāk. Pilnas piegādes izmaksas tiek precizētas ar mūsu menedžeri sazinoties ēpastā vai telefoniski.

• Piegādes laiks atkarīgs no preces un piegādes veida.

• Ja prece ir pieejama noliktavā un piegādes veids ir aprunāts ar mūsu menedžeri, aptuvenais piegādes laiks ir 2-5 darba dienas.

• Ja prece nav pieejama noliktavā, prece tiks piegādāta 5-14 darba dienu laikā izmantojot aprunāto piegādes veidu.

• Svētku, brīvdienu, kravas vai ražošanas aizkavēšanas vai citu iemeslu dēļ maksimālais piegādes laiks var sasniegt 30 dienas kopš pasūtījuma apstiprināšanas brīža (maksājums veikts pasūtījuma apstiprināšanas brīdī). Šādos gadījumos SIA DEPORT sazināsies ar Jums personīgi, lai vienotos par piegādes termiņa pagarināšanu vai pasūtījuma anulēšanu, atmaksājot veikto priekšapmaksu Jums atpakaļ uz norādīto kontu.

Tev ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko preču piegādes veidu:

DPD kurjers

Pasūtījums tiek piegādāts, izmantojot kurjera servisu. Paka tiek nogādāta līdz Tavām mājas durvīm, iepriekš vienojoties par piegādes laiku un datumu.

Ja piegādes laikā nebūsi mājās, tad kurjers Tavā pasta kastītē atstās informatīvu paziņojumu par neveiksmīgu piegādi, un sūtījums tiks nogādāts atpakaļ uz kurjera biroju. Divu nedēļu laikā no pirmā piegādes mēģinājuma Tev jāsazinās ar kurjeru, lai vienotos par atkārtotu piegādi.

Pickup paku bode

Tā ir ērta un droša alternatīva, lai nosūtītu un saņemtu pakas. Šobrīd jau ir izveidoti vairāk kā 150 Pickup Paku Bode punkti visā Latvijā. Iespējams, ka viens no tiem atrodas Tavas dzīvesvietas vai darba vietas tuvumā: http://bit.ly/1Cu3v1a. Tie ir izvietoti ērti pieejamos un apmeklētos veikalos, salonos un citās pakalpojumu sniegšanas vietās. Reizēm aizņemtā ikdienas ritmā nav iespēja izņemt ilgi gaidīto paciņu. Savu paku vari izņemt 7 dienu laikā pēc SMS saņemšanas. Ja piemirsīsi, pēc pāris dienām mēs Tev nosūtīsim atgādinājuma SMS.

Omniva pakomāti

Piegāde ar Omniva ir iespējama uz lielākajām Latvijas pilsētām. Saņemt sūtījumu Omniva pakomātā varēsiet 1 – 2 darba dienu laikā no izsūtīšanas brīža. Sūtījuma saņemšana Omniva pakomātā ir pavisam vienkārša un aizņem vien 15 sekundes. Pakomātā sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas.

Pasta stacija

Piegāde ar Pasta staciju ir iespējama uz lielākajām Latvijas pilsētām. Saņemot īsziņu par pienākušu paku, divu dienu laikā no īsziņas saņemšanas brīža dodies uz norādīto tirdzniecības centru un vienkārši seko norādījumiem Pasta Stacijas ekrānā.

Paņemšu pats

Pēc pasūtījuma veikšanas sagaidi zvanu un saskaņo laiku, kad atnāksiet pēc preces.
Preces saņemšana bez maksas ir iespējama Rīgā, Uzvaras bulvārī 10, PEPSI boulinga centrā.

Papildu informācija:

• Pirms sūtījuma saņemšanas kurjeram nepieciešams uzrādīt personas apliecinošu dokumentu.

• Gadījumos, ja tiek konstatēti ārēji sūtījuma iepakojuma bojājumi, saņēmējs ir tiesīgs nepieņemt sūtījumu, pirms tam kopīgi ar kurjeru noformējot bojājuma aktu.

Piegāde tiek veikta visā Latvijas teritorijā.

Piegādes izdevumi atkarīgi gan no sūtījuma svara, gan attāluma, uz kurieni prece jānogādā, un tiks norādīta pie preces iegādes pirkumu grozā.

Par precēm un piegādes izmaksām klients var norēķināties, izmantojot interneta maksājumus SIA “DEPORT” interneta veikalā.

Atteikuma tiesības

1) Ko darīt, ja prece Tev nav piemērota, vai esi pārdomājis par vēlmi paturēt īpašumā preci?

Šajā gadījumā Tev ir tiesības izmantot atteikuma tiesības. Atteikuma tiesības ir patērētāja tiesības noteiktā termiņā vienpusēji atkāpties no līguma (atteikt pasūtījumu), nemaksājot līgumsodu, procentus vai zaudējuma atlīdzību. Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumi Nr.207 „Noteikumi par distances līgumu” nosaka, ka patērētājām ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. (Atteikuma tiesības neattiecas uz ēdamām un izlietojamām precēm.)

LR Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. SIA “DEPORT” patur tiesības pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības, ja prece ir nolietota un/vai bojāta, ja tā nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts (izņemot gadījumu, kad patērētājam nav iespējams atvērt iepakojumu to nesabojājot), lai varētu pasargāt preci no bojājumiem vai bojāšanās.

Ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs preces pirkuma līguma noslēgšanas brīdī vai preces pārdošanas vai pasūtījuma nodošanas brīdī iesniedz patērētājam rakstveida atteikuma veidlapu, kurā minēts ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja nosaukums (firma), vārds, uzvārds un adrese, kā arī sniegts atteikuma tiesību apraksts.

Patērētājs rakstveida atteikumu adresē personai, kuras nosaukums (firma), vārds, uzvārds un adrese norādīta atteikuma veidlapā. Atteikuma nosūtīšana noteiktā termiņā izbeidz līgumu un atbrīvo patērētāju no jebkurām līgumsaistībām, izņemot izmaksas, kas saistītas ar preču atdošanu atpakaļ ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam.

Patērētāja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas atdot preci ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam (ja prece vai lieta ir saņemta).

Ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc izmaksas apstiprinošu dokumentu saņemšanas atmaksāt patērētājam to naudas summu līdz ar visiem procentiem, kura par preci vai pakalpojumu samaksāta līdz līguma izbeigšanas brīdim.

2) Ko darīt, ja prece vai pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem?

Šajā gadījumā Tev ir tiesības pieteikt prasījumu preces pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas.

Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai preces pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

• attiecīgi samazina preces cenu;
• novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;
• apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
• atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

Prece vai pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem, ja:

1. tā neatbilst normatīvajos aktos vai normatīvtehniskajos dokumentos noteiktajām prasībām, kā arī parasti izvirzāmām prasībām — tai nepiemīt īpašības un izpildījums, kāds parasti piemīt tāda paša veida precēm un kādu patērētājs var pamatoti gaidīt, ņemot vērā preces raksturu;
2. tā nav derīga mērķiem, kādi paredzēti normatīvtehniskajos dokumentos vai tehniskajā pasē, bet, ja tādu nav, — mērķiem, kādiem tāda paša nosaukuma un apraksta preces parasti tiek izmantotas;
3. tā nav derīga mērķiem, kuriem patērētājs izvēlējies preci un par kuriem tas tieši vai netieši paziņojis pārdevējam, slēdzot līgumu, izņemot gadījumus, kad pārdevējs pārdošanas laikā nevarēja saprast šādus speciālus mērķus un patērētājam nebija pamatota iemesla paļauties uz pārdevēja kompetenci un spriedumu;
4. tā neatbilst īpašībām, vai tās komplektācija neatbilst tai komplektācijai, kādas līguma slēgšanas vai piedāvājuma izteikšanas laikā pārdevējs uzrādījis ar preču paraugiem vai modeļiem;
5. tā nav iesaiņota, bet iesaiņojums ir nepieciešams, lai pasargātu preci no bojājumiem vai bojāšanās;
6. par to sniegta maldinoša, nepatiesa, nepilnīga vai neskaidra (nesalasāma) informācija vai tā nav sniegta vispār, un tāpēc preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam vai arī tā rada vai var radīt apdraudējumu patērētāja mantai, veselībai, dzīvībai vai videi.

SIA “DEPORT” naudas atmaksu par atgrieztām precēm veic ar naudas pārvedumu uz veidlapā norādīto bankas kontu.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā var sazināties, zvanot pa tel.: +37129541000 vai e-pastā: [email protected]

Nosūtot preci atpakaļ pa pastu, norādiet adresi: SIA DEPORT, Uzvaras bulvāris 10, Rīga, LV-1048.