Lietotāja reģistrācija interneta veikalā
Lai iegādātos preces, Jums ir jāreģistrējas mūsu internetveikalā. Pēc reģistrācijas Jums būs pieejamas papildu iespējas, piemēram, pasūtījumu kopsavilkums, saglabātās piegādes adreses un pasūtījumu vēsture.
❗ Svarīgi. Reģistrācija sistēmā ir nepieciešama, ja Jūs vēl neesat reģistrēts Sistēmā.
Lai reģistrētos sistēmā, veiciet sekojošas darbības:
1. Jāiet uz Ķekavas Vingrošanas Klubs “Feja”
2. Jāievada lietotāja dati.
Reģistrācijas formā aizpildiet visus laukus un nospiediet pogu “Reģistrēties”:
• “Epasts” – aktīva e-pasta adrese.
• “Parole” – izveidojiet paroli, kas satur vismaz viens lielais burts, viens simbols (piemēram, !, #, %), viens cipars.
• “Atkārtojiet paroli” – atkārtojiet izveidoto paroli.
3. Lai pabeigtu reģistrāciju, Jūs saņemsiet vēstuli uz epastu, kur būs jānoklikšķina uz tālāk esošās saites.
Pirkuma veikšana
Pasūtījumi tiek veikti caur https://winwinsport.lv/:
1. Ievietojiet no produktu klāsta izvēlētas preces tiešsaistes iepirkumu grozā, uzklikšķinot uz pogas “Pievienot grozam”.
2. Visas preces, kas ievietotas iepirkumu grozā, var aplūkot, uzklikšķinot uz “Apskatīt grozu”, kas redzams tīmekļa vietnes labajā, augšējā sadaļā. Iepirkumu grozā iespējams arī dzēst preces vai mainīt preču skaitu.
3. Ja vēlaties iegādāties preces, kas atrodas iepirkumu grozā, uzklikšķiniet uz pogas “Noformēt pasūtījumu”.
4. Izvēlieties piegādes veidu:
- ar kurjeru;
- Omniva;
- saņemšana WinWin Sport veikalā.
5. Izvēlieties apmaksas metodi:
- apmaksa veikalā pie saņemšanas;
- saņemt priekšapmaksas rēķinu;
- maksāt ar karti (maksāt ar bankas karti vai apmaksāt no bankas konta).
6. Uzklikšķinot uz pogas “Noformēt”, Jūs iesniedzat saistošu piedāvājumu iegādāties Jūsu iepirkumu grozā esošās preces. Pirms tā izdarīšanas, Jums ir jāatķeksē lodziņi par personas datu izmantošanu un par vietnes noteikumu un nosacījumu piekrīšanu,un līdz ar to iekļaujot šo apstiprinājumu savā piedāvājumā.
Ja vēlaties mainīt savu pasūtījumu, Jums ir jāatceļ pasūtījums un jāizpilda pasūtījuma process ar jauno produktu.
7. Pēc pasūtījuma saņemšanas, Jūs saņemsiet epastu, ka pasūtījums ir nodots apstradei.
8. Ja pasūtījumā ir preces, kas nav pieejamas tuvākā mēneša laikā, Jūs saņemsiet epastu ar lūgumu pārbaudīt un izvēlēties vienu no diviem preču statusiem:
- Atcelt (Cancelled) – atsakos no preces;
- Gaidīt (Waiting) – piekrītu gaidīt.
9. Ja pasūtījumā visas preces ir pieejamas, tad Jūs saņemsiet epastu, ka pasūtījums ir apstiprināts.
10. Pārdevējs var sazināties ar Jums pa tālruni (ja norādījāt tālruņa numuru) vai pa e-pastu, lai noskaidrotu jebkādus jautājumus, kas var būt neskaidri par pasūtījumu un piegādi.